کد خبر: ۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو مدیران خودرو در گفتگو با خودروکار:

استقبال از ایکس 22 فراتر از انتظار بود/ سال آینده محصول جدید MVM وارد بازار می شود

مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو با اشاره به استقبال مشتریان از ایکس 22 گفت: پیش فروش این محصول تا اردیبهشت سال آینده تکمیل شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، جواد اکبری مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو با اشاره به حضور پررنگ مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران گفت: در این نمایشگاه با هدف تمرکز بر خودروهای شاسی بلند و کراس اوور خود شرکت کردیم و در این بین ایکس 22 یکی از خودروهای پرطرفدار ما در نمایشگاه بوده است.

او با اشاره به استقبال زیاد مشتریان از ایکس 22 گفت:استقبال از این خودرو بسیار فراتر از انتظار بود و خوشبختانه پیش فروش این محصول تا اردیبهشت ماه سال آینده تکمیل و در حال ثبت نام برای تحویل ماه بعد آن هستیم.

اکبری همچنین به آپشنها و طراحی متفاوت این خودرو اشاره کرد و افزود: ایکس 22 با طراحی جوان پسند و بسیار زیبا، آپشن های زیاد و کاربردی و قیمت گذاری مناسب توانست در میان مشتریان طرفداران زیادی پیدا کند و خیلی زود در بازار خودروهای داخلی جایگاه خودرو را بدست آورد.

او با اشاره به استقبال مردم از این کلاس خودرو و این رنج قیمتی گفت: مدیران خودرو با ایکس 22 آینده بسیار موفقی در بازار خواهد داشت و این خودرو با امکانات و طراحی و قیمت مناسب قطعا طرفداران بیشتری را معطوف خود می کند.

مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو با اشاره به برنامه های این شرکت برای توسعه محصول در سال آینده گفت: سال آینده با معرفی محصول جدید، سبد محصولات MVM را متنوع تر خواهیم کرد.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار