کد خبر: ۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

توقف خودرویی‌ها پشت چراغ قرمز بورس

در هفته جاری تنها سه گروه ایران خودرو، زامیاد، پارس خودرو با سیر منفی مورد معامله قرار گرفتند که در این میان معامله چهار گروه دیگر چون سایپا، سایپا دیزل، یهمن، ایران خودرو دیزل از دو هفته اخیر متوقف شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بررسی سهام 7 گروه خودرویی در هفته جاری حاکی از نوسان 3 گروه معامله شده و توقف 4 گروه  خودرویی‌ها در بازار سرمایه است. 
  
*سایپا ( خساپا) 
  
سهام گروه خودرو‌سازی سایپا در هفته جاری مورد معامله قرار نگرفته است. 
  
درصد تغییر قیمت سهام این گروه در بازار در پایان دو هفته گذشته با کاهش 1.07 درصدی روبرو بوده است. 
  
//////

*ایران خودرو (خودرو ) 

  
ایران خودرو در ابتدای هفته دو هزار و 75 سهم بوده که این رقم در پایان با روند نزولی به یک هزار و 536 سهم رسیده است و حجم 20 میلیون 979 سهم در ابتدای هفته با کاهش به 11 میلیون و 299 سهم رسیده است. 
  
در ابتدای هفته این سهم با رشد 0.48 درصدی روبر شده که این روند در پایان هفته جابه جا و به ریزش 1.88 درصد رسیده است. 
  
//////

*زامیاد (خزامیا) 

  
گروه زامیاد در ابتدای هفته تعداد یک هزار و 977 نوبت معاملاتی داشته  که این رقم در انتهای هفته به یک هزار و 707 سهم کاهش یافته است و حجم معاملات در این گروه با 39 میلیون و 534 سهم به 28 میلیون و 299 سهم در پایان هفته کاهش داشته است. 
  
در ابتدای هفته این سهم 1.31 درصد رشد داشته و در پایان هفته به کاهش 1.49درصدی تبدیل شده است. 
  
//////

*پارس خودرو (خپارس) 

  
گروه سهام پارس خودرو 641 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 940 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از 12 میلیون 455 سهم در ابتدای هفته به 10 میلیون 799 سهم رسیده که کاهش را تجربه کرده است. 
  
در ابتدای هفته این سهم با رشد 0.58 درصد نسبت به هفته گذشته روبرو شده که این روند در پایان هفته ادامه یافته و به کاهش 0.37 درصدی رسیده است. 
  
//////

*سایپا دیزل (خکاوه) 

  
گروه سهام سایپا دیزل در هفته جاری معامله نشده  و آمار معاملات تا پایان دو هفته گذشته 0.16 درصد صعودی بوده است. 
  
////// 

*گروه بهمن (خبهمن) 
  
سهام گروه بهمن در هفته جاری مورد معامله قرار نگرفته و روند این سهام در پایان دو هفته گذشته با 0.08 درصد کاهش روبرو بوده است. 
  
////// 

*ایران خودرو دیزل(خاور) 

  
سهام گروه ایران خودرو دیزل در هفته جاری معامله نشده و معاملات مربوط به دو هفته گذشته  این گروه با روند مثبت 0.75 درصدی روبرو بوده است. 
  
////// 

این گزارش حاکی از این است که  3 گروه ایران خودرو، زامیاد، پارس خودرو موثرترین گروه‌های معامله شده در هفته جاری بوده و 4 گروه سایپا، سایپا دیزل،بهمن و ایران خودرو دیزل از دو هفته اخیر متوقف شده‌اند.


  
انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار