در حوزه تجاری؛
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در جدیدترین ارزیابی خود، رتبهبندی خدمات فروش شرکتهای عرضه کننده خودروهای سنگین را منتشر کرده است.
گروه خودروسازی سایپا فروش برخی از محصولات خود را از هفته آینده آغاز خواهد کرد.
شرکت بی ام کارز از آغاز ثبت نام نقدی و تحویل فوری هاوال H6 HEV با قیمت قطعی و ظرفیت محدود خبر داد. ثبت نام این کراساوور هیبریدی از ساعت 10 صبح روز شنبه 23 فروردین ماه 1404 آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
روابط عمومی بیمه ملت، خبر منتشرشده درباره ممانعت از ورود اعضای جدید هیأتمدیره این شرکت به مجموعه ساختمانهای بیمه ملت و حضور پلیس به این منظور را تکذیب میکند.
ولوو اعلام کرد که جیم روآن، مدیر این شرکت پس از تنها سه سال ولوو را ترک کرده و به جای او هاکان ساموئلسون، مدیر پیشین ولوو هدایت این کارخانه را بر عهده گرفته است. ساموئلسون ۷۴ ساله است و قرار است دو سال مدیرعامل ولوو باشد.
کارشناسان در گفتوگو با «الجزیره» مطرح کردند
در حالی که از روز پنجشنبه تعرفه ۲۵ درصدی آمریکا بر خودروها و قطعات وارداتی اعمال خواهد شد، برخی تحلیلگران بر این باورند که خودروسازان چینی ممکن است از جمله ذینفعان غیرمنتظره جنگ تجاری رئیسجمهور آمریکا دونالد ترامپ باشند.
شرکت بم خودرو در سال 1404 با هدف ارتقا و گسترش خدمات پس از فروش کرمان موتور، برنامههای ویژهای در نظر گرفته است.
بازار خودرو پس از تعطیلات نوروز، روزهای پرنوسانی را تجربه کرد؛ اما آنچه از دل این نوسانات بیرون آمد، پیامی روشن داشت « افق بازار از نگاه فعالان و مصرفکنندگان چندان امیدوارکننده نیست».
مدیر قطعات برند لاماری خبر داد:
تامین قطعات برای شبکه خدمات پس از فروش یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در صنعت خودرو است. گروه آرین و برند لاماری طی سالهای فعالیت خود در حوزه تامین قطعات با وسواس خاصی عمل کرده و توانسته نیاز مشتریان را در اسرع وقت پاسخ دهد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: برای سرمایهگذاری در حملونقل عمومی، باید سودی هرچند حداقلی نصیب سرمایهگذار شود؛ این در حالی است که قیمت یک اتوبوس برقی کمتر از ۱۶ میلیارد تومان نیست.
اگرچه در فهرست سهم منابع آلاینده، اتوبوسهای شرکت واحد سهم زیادی در آلودگی هوا ندارند، اما برخی محاسبات نشان میدهد که برقیسازی این ناوگان بهنوبه خود تأثیرات قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت دارد.
تا وقتی که خودروهای داخلی، گرفتار این وضعیت فاجعهبار فعلی باشند و تا وقتی که سقف، ستون و شیشه این خودروها، خود عامل قتل سرنشینان باشد و در یک کلام، تولیدات خودروسازان داخلی "ارابههای مرگ" باشد، نمیتوان جلوی مرگ سالیانه ۲۰ هزار ایرانی را گرفت!