کد خبر: ۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

هوندا از تویوتا پیشی گرفت

فروش تویوتا در بازار چین طی ماه آگوست 2/ 13‌درصد افزایش یافت.این در حالی است که رقیب کوچک تویوتا، هوندا، در همین مدت رشد بیش از 20 درصد را تجربه کرده است.
به گزارش خودروکار، آمار فروش تویوتا، برترین خودروساز ژاپن، در بازه زمانی ژانویه تا آگوست در مجموع 1/ 7 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته اشت.

این خودروساز اعلام کرده است قصد دارد تا پایان سال‌جاری میلادی بیش از 21/ 1 میلیون دستگاه خودرو در بازار چین به فروش برساند و این هدف با در نظر گرفتن میزان محبوبیت خودروهای کورولای کامپکت و لنوین تعیین شده است. اما هوندا که از دهه 1990 به بازار چین وارد شده است، پس از چند سال موفق شد در چین از رقیب بزرگ خود پیشی بگیرد. امسال نیز از ماه ژانویه تا آگوست در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد رشد فروش را در کارنامه خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار