کد خبر: ۶۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
مدیرعامل سایپایدك خبر داد:

رکورد فروش ماهیانه قطعات یدکی ۳۳ ساله سایپایدک شکسته شد

مدیرعامل سایپایدک گفت:طبق فرمایش ریاست محترم فقید جمهوری اسلامی مبنی بر تلاش،کوشش و خدمت صادقانه و با همت تمامی همکاران و بر اساس دستور مدیرعامل گروه، رکورد ماهیانه فروش قطعات سایپایدک از ابتدا تاکنون، در اردیبهشت ماه سال جاری شکسته شد.
به گزارش خودروکار -  اردلان حسینی با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق برنامه فروش قطعات یدکی و افزایش سهم سایپایدک از بازار، با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همدلی موجود در سازمان، موفق به ثبت بالاترین رکورد فروش قطعات یدکی در سایپایدک شدیم که قطعا این روند تا پایان سال رو به افزایش و ماهیانه مجددا شکسته خواهد شد.

او ادامه داد: بالا بردن سطح كیفی خدمات در جهت رضایتمندی مشتریان با تامین به موقع قطعات ارتباط تنگاتنگی دارد و شركت سایپایدك تمام توان خود را به كار گرفته است تا مشتری دغدغه‌ای برای تامین قطعات مصرفی خود نداشته باشد.

حسینی تاکید کرد: این میزان فروش بیانگر این واقعیت است كه زنجیره فروش قطعات شركت سایپایدك با برخورداری از سیستم دقیق توزیع و عرضه قطعات و همچنین با استفاده از شبكه‌ توانمند و منسجم، سهم بازار خود از قطعات یدكی را توسعه داده است.

مدیرعامل سایپایدک در ادامه بیان کرد: این میزان فروش مرهون تلاش و پشتکار همه همكاران و شبكه بزرگ نمایندگی‌ها و عاملیت‌های سایپایدك و تلاش همکاران در سایر بخش‌ها و شرکت‌های گروه سایپا به خصوص سازه گستر، زامیاد، سایپاپرس و ... است و بر این اساس سعی داریم تا با نیاز سنجی و تامین به موقع، مدیریت فروش قطعات یدكی، كنترل و نظارت مستمر بر بازار و بهره‌گیری از روش‌های انگیزشی فروش، رضایت خاطر مشتریان بیش از پیش تامین شود.

حسینی تاكید كرد: با توجه به افزایش حجم تقاضای قطعات یدكی در سه ماه دوم سال، پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نیاز بازار و مشتریان شبكه نمایندگی‌ها انجام شده و از این بابت مشكلی برای تامین و توزیع قطعات یدكی در بازار و شبكه نمایندگی‌ها وجود نخواهد داشت.

او افزود: جهت‌ رضایتمندی و ایجاد رضایت مردم عزیز ایران در عرصه خدمات برنامه‌هایی لحاظ کردیم که شاهد این تغییر و تحول در ماه‌های بعد خواهیم بود.
برچسب ها: سایپا
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار