کد خبر: ۶۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
سرهنگ کشیر اعلام کرد؛

ترافیک امروز در تهران متراکم‌تر است

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه ترافیک امروز در تهران متراکم‌تر است، گفت: از لاین سبقت در مواقع ضرور استفاده کنید.
به گزارش خودروکار - سرهنگ فیروز کشیر درخصوص ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیک در بزرگراههای همت، چمران، آبشناسان، شیخ فضل الله، یادگار امام (ره) و محمد علی جناح شروع شده و در حال شکل گرفتن است.

وی ادامه داد: همچنین بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج، آزادگان، بابایی، نیروی زمینی، شهید سلیمانی، صیاد، زین الدین، امام علی (ع)، علامه، جانبازان، بزرگراه لشگری و رسالت نیز در حال شکل گیری و پر تراکم است.

وی افزود: بر همین اساس انتهای بار ترافیکی در بزرگراه همت جنت آباد است، آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر روان و خلوت، آزادگان خلوت و روان، آبشناسان به شرق ستاری نیمه سنگین و در حال حرکت، علامه باکری روان و در حال حرکت، شیخ فضل الله پل یادگار سنگین و در حال حرکت، بابایی نیروی زمینی روان و در حال حرکت، زین الدین صدف روان، کردستان گمنام، لشکری مینا وضعیت ترافیکی مطلوب و روان و رسالت نیز از پل سید خندان سنگین است.

وی گفت: ترافیک نواب که انتهای آن به میدان نهم دی می رسد از ورودی تونل توحید با ترافیک همراه است که چند لاین عبوری تبدیل به سه لاین می شود.

سرهنگ کشیر ابراز داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر و عرض کم پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

سرهنگ کشیر از رانندگان خواست در مواقع ضروری و نیاز از لاین سرعت استفاده کنند و فقط جهت سبقت و مواقع ضروری از لاین ۳ و سرعت تردد کنند.

وی بیان داشت: ترافیک امروز شنبه کمی متفاوت‌تر از روزهای دیگر است و امروز شاهد تراکم ترافیک در معابر شهر تهران هستیم.
برچسب ها: پلیس
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار