کد خبر: ۶۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳

همکاری FAW و Nio برای اجرایی باتری سوآپ

امروز شرکت تولید باتری Nio چین با گروه خودروسازی FAW (خودروساز دولتی چین) توافقنامه همکاری استراتژیک طرح سوآپ باتری را امضا کردند.
به گزارش خودروکار -  براساس اخبار منتشره، امروز شرکت تولید باتری Nio چین با گروه خودروسازی FAW (خودروساز دولتی چین) توافقنامه همکاری استراتژیک طرح سوآپ باتری را امضا کردند. هر دو شرکت متعهد شدند تا همکاری طولانی مدتی در شارژ، تعویض و تدوین استانداردهای فنی باتری با یک دیگر داشته باشند. به نظر می رسد که زنجیره تامین شرکت خودروساز نامبرده برای توسعه خودروهای برقی تکمیل شده است. بنابراین گروه خودروسازی FAW پس از GAC و جیلی، هفتمین خودروساز چینی است که با Nio وارد همکاری شده است.

تمرکز شرکت Nio روی ساخت ایستگاه شارژ و باتری های سوآپ نگرانی در زمینه سرمایه گذاری باتری در سراسر دنیا را افزایش داده است.

ویلیام لی مدیرعامل شرکت Nio هفته گذشته در مورد طرح باتری سوآپ و الزام به اجرای آن، گفته بود؛ این شرکت سالانه ۱۰ میلیارد دلار از این محل درآمد خواهد داشت و کاربران این طرح ۱۰۰ برابر بیشتر از مصرف کنندگان نیم میلیونی فعلی ایستگاه های شارژ ما خواهند شد.

مدیرعامل این شرکت باتری ساز در مورد توسعه طرح باتری سوآپ اظهار داشت؛ یک هزار ایستگاه تعویض باتری در سال جاری مختص باتری سوآپ راه اندازی می شود. این شرکت در حال حاضر ۲ هزار و ۴۱۵ دستگاه شارژ در سراسر چین دارد.
برچسب ها: باتری
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار