کاهش 97 درصدی خودروهای متوقف در نمایندگی های گروه سایپا
مدیرعامل سایپایدک از عملکرد جهادی سایپایدک در کاهش 97 درصدی خودروهای متوقف در شبکه نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا و تعمیرگاههای مرکزی خبر داد.
![](/files/fa/news/1403/2/10/262142_400.jpg)
به گزارش خودروکار به نقل از سایپانیوز
،
اردلان حسینی با اعلام این مطلب افزود: با تلاش و همدلی حاکم بر شبکه
نمایندگی ها و تامین به موقع قطعات یدکی، آمار خودروهای متوقف در نمایندگی
ها و تعمیرگاههای مرکزی در هفته نخست اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به کل
سال گذشته کاهش 97 درصدی را نشان می دهد که در نوع خود یک اقدام جهادی است و
نقش موثری در افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.
او
ادامه داد: با افزایش بهره وری نیروی انسانی و برنامه ریزی منسجم برای
کاهش خودروهای متوقف در نمایندگی ها به خاطر کمبود قطعه، توانستیم روند
خواب خودرو را کاهش دهیم و این روند تا تک رقمی شدن تعداد خودروهای متوقف
ادامه خواهد یافت.
مدیرعامل
سایپایدک افزود: با توجه به رویکرد مدیرعامل گروه سایپا مبنی بر جهش
تولید، قطعا ارائه خدمات در شبکه نمایندگی ها هم متحول خواهد شد و این امر
مهم، موجب ارتقاء کیفیت ارائه خدمات در شبکه نمایندگی ها می شود. سایپایدک
هم از تمام توان خود استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان را افزایش دهد.