کد خبر: ۵۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

ماموت پلاس؛ بازوی نوآوری گروه ماموت

ماموت پلاس بازوی نوآوری گروه ماموت در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه و استفاده از ظرفیت نخبگان داخل کشور در راستای ارتقا مهارت دانشجویان و ایجاد شبکه‌ای مدرن بین صنعت، دانشگاه، ایده پردازان و فعالان عرصه دانش و مهارت، ضمن شناسایی و رفع نیازهای فناورانه گروه ماموت به ارتقا صنعت و دانش ایران می اندیشد.
به گزارش خودروکار - از دستاوردهاي این تیم می توان به ساخت اولین شبیه‌ساز رانندگی خودروهای تجاری با همکاری تیم‌هایی از برترین دانشگا‌ه‌های کشور اشاره کرد که دریچه‌های جدیدی بر روی  طراحی و توسعه خودروهای تجاری گشوده است.
از جمله مهم ترین برنامه های ماموت پلاس در آینده می توان به گسترش فرهنگ نوآوری و كارآفرينی با ايجاد مدل‌های كارآمد مرتبط، گسترش فرهنگ آينده‌پ‍ژوهی در گروه صنعتی ماموت، شهرت ملی و منطقه‌ای به عنوان يك مركز زيست بوم نوآوری و فناوری توانمند و توليد ثروت مشهود و نامشهود از طريق كمك به رشد اقتصادی كشور اشاره کرد.
این مجموعه اکنون بیش از 10 پروژه در حال اجرا، بیش از 4 پروژه انجام شده و بیش از 15 ایده در حال بررسی دارد.
چشم انداز ماموت پلاس/ شتاب تك، تغيير رويكردهای سنتی و ايجاد رويكردهای نوين در كسب و كار، بازانديشی در جامعه از طريق پرداختن به پژوهش، نوآوری و فناوری­‌های پيشرفته، شكل‌دهی آينده‌ای مبتني بر اقتصاد دانش بنيان و ايجاد رشد و توسعه ملی و منطقه‌ای است. در اين راستا با تبديل شدن به مركزي پويا، يادگيرنده، پايدار و يكپارچه، به عنوان محيطی براي تقويت اثربخشی كارآفرينی فناورانه و اقتصاد مبتني بر نوآوری، براي توليد ثروت­‌های مشهود و نامشهود و ارتقاء برند كارفرمايی فعاليت می‌نماید.
برچسب ها: ماموت
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار