کد خبر : ۵۹۱۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
دومين همایش آموزشی امداد کرمان موتور در سال ١٤٠٢ با اهداف "رشد رفتار سازماني تکنسین‍های امداد، بهبود راهکارهای ارتباط با امدادخواهان، به روزرسانی دانش فنی پرسنل کرمان موتور در حوزه خودروهای برقی و آمادگی جهت اجرای مطلوب طرح امداد نوروزی 1403" طي روزهاي يكم تا دوم بهمن ماه برگزار شد.
به گزارش خودروکار - دکتر میری مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو با حضور در اين همایش و با اشاره  به اهمیت خدمات امدادی و توسعه ناوگان امداد گفت: موضوع خدمات و امداد به عنوان خط مقدم خدمات پس از فروش از درجه اهميت بالايي برخوردار است و نبايد فراموش كرد تاثیر خدمات و امداد با كيفيت در تصوير ذهنی مشتریان بسيار زياد است.

وي در ادامه با ابراز امیدواری در محقق شدن اهداف و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط تیم پشتیبان عملیات امداد کرمان موتور گفت: همه همكاران تلاش خواهند کرد كه همچون گذشته شاهد ارائه خدمات امدادی با کیفیت و سریع در طرح امداد نوروزی سال 1403 باشیم.

 

همچنين در طول برگزاري اين همايش با حضور مدیر عامل و قائم مقام مدیر عاملشرکت خدمات و تجارت بم خودرو مهندس محمودی و مدیر امداد مهندس نجفی  به پاس قدردانی از تلاش های شبانه روزی امدادگران کرمان موتور ، با اعطا لوح و هدایا از امدادگران برتر سال 1402 تقدیر شد.

 

گفتني است با توجه به تحویل سری اول تاکسی های برقی شرکت کرمان موتور E50A ، همزمان با برگزاری اين همایش، کارگاه‌های تخصصی تئوری – عملی آشنایی با خودرو برقی و نحوه امدادرسانی به آن توسط تيم واحد فنی و مهندسی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو برگزار شد . 

همچنین در پايان برگزاري اين همايش کارگاه‌های بررسی اطلاعیه‌ها و استانداردهای فنی و به روزرسانی دستگاه‌های عیب یاب نیز از سایر اقدامات جانبی همایش بود که مورد استقبال امدادگران قرار گرفت.


برچسب ها: کرمان موتور
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران