کد خبر : ۵۸۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
جنرال موتورز برای اولین بار از سال ۲۰۰۹، خودروهای کمتری در چین نسبت به ایالات‌متحده فروخت، زیرا مصرف‌کنندگان در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان برندهای داخلی را انتخاب می‌کنند.
به گزارش خودروکار -  تحویل جنرال موتورز در سال گذشته در چین حدود ۹درصد کاهش یافت و به ۲.۱میلیون رسید.

این در حالی است که طبق اعلام شرکت، فروش ایالات‌متحده با ۱۴درصد افزایش به ۲.۵۹میلیون رسید.

طبق گزارش بلومبرگ، فروش این خودروساز از سال ۲۰۱۷ در چین افت کرده است.
برچسب ها: جنرال موتورز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران