
به گزارش
خودروکار - این همکاری پس از بیانیه تویوتا در ماه ژوئن به عنوان بزرگترین خودروساز جهان از نظر فروش، مبنی بر معرفی باتریهای با کارآیی بالا برای بهبود محدوده رانندگی و کاهش هزینههای خودروهای برقی آینده صورت میگیرد.
ایدمیتسو و تویوتا اعلام کردند که قصد دارند نسل بعدی باتریها را در سالهای ۲۰۲۷ تا ۲۰۲۸ تجاریسازی کنند و به دنبال آن تولید انبوه انجام شود.
براساس گزارش رویترز، باتریهای حالت جامد انرژی بیشتری نسبت به باتریهای الکترولیت مایع فعلی در خود حفظ میکنند.