کد خبر: ۵۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

کشف "بنز" و "رنجرور" قاچاق از یک انبار بازرگانی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳ دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار بازرگانی خبر داد.
به گزارش خودروکار - سرهنگ هدایت بهرامی؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری خودروهای قاچاق در یکی از انبارهای کالا در محدوده خیابان "شوش" تهران، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل مورد نظر  به دست آوردند، محل مورد نظر یکی از انبارهای کالا و بازرگانی بوده و خودروهای قاچاق (یک دستگاه بنز و دو دستگاه رنجرور) به وسیله خودروبرها به این مکان منتقل شده است  و پلاک منصوبه بر این خودروها فک پلاک شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: ماموران با اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و در بازرسی از انبار کالا  3 دستگاه خودروی سواری قاچاق را کشف کردند.



این مقام مسئول با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان، ارزش خودروهای مکشوفه 200 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با تاکید بر اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز به شدت مقابله و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد و شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 اطلاع دهند.
برچسب ها: پلیس
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار