پادکست خودروکار پلاس؛
بررسی چالش خدمات پس از فروش
یکی از مهمترین مسائلی که معمولا هنگام خرید خودرو مورد توجه مشتریان قرار میگیرد بحث کیفیت خدمات پس از فروش و تامین قطعات است، در این پادکست به بررسی اهمیت این موضوع میپردازیم.
![](/files/fa/news/1402/4/24/247638_568.jpeg)
به گزارش خودروکار، یکی از مهمترین مسائلی که معمولا هنگام خرید خودرو مورد توجه مشتریان قرار میگیرد، بحث کیفیت خدمات پس از فروش و تامین قطعات مورد نیاز است که این روزها و خصوصا در مورد خودروهای وارداتی به یک چالش تبدیل شده است.
در این پادکست به بررسی اهمیت این موضوع و اقداماتی که برخی شرکتها در این زمینه انجام دادهاند، میپردازیم.
برای شنیدن پادکست
اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/