کد خبر : ۵۶۷۵۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
پادکست خودروکار پلاس؛
یکی از مهمترین مسائلی که معمولا هنگام خرید خودرو مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد بحث کیفیت خدمات پس از فروش و تامین قطعات است، در این پادکست به بررسی اهمیت این موضوع می‌پردازیم.
به گزارش خودروکار، یکی از مهمترین مسائلی که معمولا هنگام خرید خودرو مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد، بحث کیفیت خدمات پس از فروش و تامین قطعات مورد نیاز است که این روزها و خصوصا در مورد خودروهای وارداتی به یک چالش تبدیل شده است.

در این پادکست به بررسی اهمیت این موضوع و اقداماتی که برخی شرکت‌ها در این زمینه انجام داده‌اند، می‌پردازیم.


برای شنیدن پادکست اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران