کد خبر : ۵۶۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
شرکت فرداموتورز در شرایطی با هزینه سنگین اسپانسر جشن قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی فوتبال شد که مدتهاست محصول جدیدی معرفی نکرده و بعضا تحویل خودروهای ثبت نامی را هم با تاخیر انجام می دهد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت فرداموتورز مدتهاست تبلیغات گسترده ای را برای معرفی شرکت و محصولات خود انجام می دهد اما نکته جالب و قابل تامل ماجرا اینجاست که این هزینه های میلیاردی درست در زمانی صورت می گیرد که این شرکت مدتهاست محصول جدیدی معرفی نکرده و همان خودروهای قبلی را هم بعضا با تاخیر به مشتریان خود تحویل می دهد.


در آخرین حرکت عجیب این شرکت اسپانسری جشن قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی فوتبال به چشم می خورد که قاعدتا این شرکت برای برنده شدن در دوئل اسپانسری این برنامه مهم حتما از شرکتهای بزرگی سبقت گرفته است اما با نگاهی به وضعیت فعلی این شرکت باید از مدیران این مجموعه پرسید هدف از این هزینه سنگین در شرایطی که محصول جدیدی به بازار عرضه نکرده و حتی مشتریان ناراضی از تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی در ‌این چند ماه اخیر هم داشته اند چرا باید چنین هزینه ای را روی دست مالکان این شرکت بگذارند.

اقدامی که شرکتهای بزرگ بخش خصوصی از انجام آن صرف نظر کردند و ترجیج دادند این هزینه سنگین و البته کم تاثیر به نسبت بودجه ای که باید به آن اختصاص میدادند را صرف امور دیگر از جمله توسعه شبکه خدمات پس از فروش، رفع عیوب خودروها و افزایش کیفیت و البته تبلیغات کم هزینه تر و هدفمندتر کنند.


سوال بعدی اینجاست که شرکت فرداموتورز چرا باوجود ظرفیت تولیدی که در سایت رسمی خود ۱۲۰ هزار دستگاه در سال اعلام کرده چرا در سال گذشته تنها ۶۶۶۵ دستگاه خودرو مونتاژ و عرضه کرده است؟ و آیا این کارخانه با این میزان ظرفیت خالی توجیهی برای ادامه فعالیت دارد و یا مالکان این مجموعه با این هزینه های غیر منطقی و تبلیغات بی هدف اهداف دیگری را دنبال می کنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فرداموتورز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران