کد خبر : ۵۶۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
شرکت بیمه ملت به عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور با هدف ارائه محصولات و خدمات، در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) تهران 1402 به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی کشور حضور خواهد یافت.
به گزارش خودروکار -  پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی تهران 1402 به عنوان بزرگترین رويداد مالی منطقه خاورمیانه و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور با حضور شرکت‌های معتبر در حوزه بورس، بانک و بیمه از تاریخ 16 لغایت 19 خرداد 1402  در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.

بیمه ملت به عنوان توانگرترین شرکت صنعت بیمه با هدف برقراری ارتباط مستقیم و مشاوره تخصصی در زمینه محصولات و خدمات خود در سالن 35 محل دائمی نمایشگاه‌های تهران میزبان مدیران، کارشناسان و فعالان اقتصادی کشور خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، زمینه ساز حضور سه ضلع اثرگذار بازارهای مالی شامل بازار پول، بازار بیمه و بازار سرمایه است تا در کنار یکدیگر با حضور در این نمایشگاه، زمینه‌های توسعه همکاری برای تامین مالی پروژه‌ها، افزایش دانش و بینش سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی و خدمات بیمه‌ای مورد نیاز پروژه‌ها را فراهم آورند.
برچسب ها: بیمه ملت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران