کد خبر : ۵۶۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: مهم‌ترین نرم‌افزار تولید این شرکت "سامانه مدیریت و تجمیع اطلاعات ترافیکی" است که می‌تواند داده‌هایی شبیه رنگ و مدل، پردازش مجدد پلاک‌خوانی و ... را انجام دهد.
به گزارش خودروکار - محمد حق‌بین؛ مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مولد‌علم  اظهار کرد: شرکت مولد علم یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است که در سال 1390 تأسیس شده است.

وی گفت: این شرکت در حوزه پردازش تصویر، شبکه و نرم‌افزار فعالیت می‌کند و موضوع "ترافیک" یکی از حوزه‌های تخصصی فعالیت ما در این شرکت است. این شرکت در حوزه سامانه‌های ثبت تخلف از جمله ثبت تخلف سرعت، چراغ قرمز، محدوده طرح ترافیک و خودروها که به روش پردازش تصویر، دیتاها استخراج می‌شوند و در حوزه مدیریت ترافیک مورد استفاده قرار می‌گیرند، فعالیت می‌کند.


حق‌بین گفت: پایه تشکیل‌دهنده این شرکت نرم‌افزار است و مهم‌ترین نرم‌افزار ما "سامانه مدیریت و تجمیع اطلاعات ترافیکی" است که مستقل از اینکه چه کسی این داده را تولید می‌کند، در مراکز کنترل ترافیک می‌نشیند، در لایه اول تمامی داده‌ها را تجمیع و نرمالایاز می‌کند، در یک لایه بالاتر آن داده‌ها مورد پردازش مجدد قرار می‌گیرند و می‌تواند داده‌هایی شبیه رنگ و مدل، پردازش مجدد پلاک‌خوانی و ... را انجام می‌دهد.

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: در لایه‌های بالاتر، مکانیزم‌های تحلیل‌های داده‌ای اعم از گزارش‌های تحلیلی، بحث پروفایلینگ خودروها و ... را انجام می‌دهد. در لایه نهایی نیز ذینفعان اصلی قادر خواهند بود تعاملات خود را داشته باشند که این ذینفعان شامل شهروندان و اطلاعات انتظامی، امنیتی و داده‌هایی که مبتنی بر تردد باشد را می‌توانند داشته باشند.

وی تأکید کرد: با بصری‌سازی این داده‌ها و تبدیل این داده‌ها یه اطلاعات ارزشمند، مدیران استراتژیک می‌توانند تصمیمات استراتژیک خود را براساس داده‌های واقعی درون شهرها برای توسعه شهری بگیرند و مهم‌ترین مزیت این سیستم نیز همین مورد است.
برچسب ها: ترافیک
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران