کد خبر : ۵۶۱۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
در راستای اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی در شهرستان یزد، هشت نمایشگاه متخلف خودرو در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.
به گزارش خودروکار - به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، سرهنگ "رضا زارع ارنانی" رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان بیان داشت: به منظور اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، با هماهنگی مقام قضائی، از ۲۳ نمایشگاه خودرو در شهرستان یزد بازدیدکردند.

وی با اشاره به پلمب هشت نمایشگاه خودرو متخلف در این طرح خاطرنشان کرد: در پایان این طرح، متصدیان واحد صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

گزارش دیگری به نقل از فرمانده انتظامی استان یزد حاکیست با تلاش مأموران پلیس شهرستان اشکذر، سارقان منزل با ۲۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در شهر "مجومرد" شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشکذر قرار گرفت.

وی تاکید کرد: کارآگاهان پلیس با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای شدند و پس از اخذ مجوز قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمان در بازجویی های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کردند، بسیاری از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند و در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: مردم باید ضمن جدی گرفتن توصیه های پلیس، در حفظ اموال خود کوشا باشند.

 
 

برچسب ها: پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران