کد خبر : ۵۶۰۵۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتور‌های فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
به گزارش خودروکار -  به نقل از صدا و سیما، سردار محمد حسین حمیدی گفت: موتورسیکلت یکی از آسیب‌های ترافیکی شهر تهران است و راکبینی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند و تخلفات متعدد مرتکب می‌شوند، امنیت دیگر شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازند.

وی افزود: متأسفانه موتورسواران ۳۹ درصد از تصادفات فوتی تهران را به خود اختصاص داده‌اند. طبیعی است که پلیس راهور با تمرکز حداکثری، تخلفات این نوع از وسیله نقلیه را مد نظر داشته و با آن برخورد جدی کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اذعان داشت: پلیس برای آنکه بتواند میزان تخلفات موتورسواران را کاهش دهد از شنبه آینده و با هماهنگی دیگر بخش‌های انتظامی، با موتورسیکلت سوارانی که تخلفات متعددی را، چون پوشش، مخدوشی و یا فاقد پلاک باشند برخورد خواهد کرد.

سردار حمیدی افزود: پلیس با انتقال این موتورسیکت‌ها به پارکینگ سعی بر این دارد که هزینه تخلف را برای راکبین متخلف بالا ببرد.

سردار حمیدی ضمن تاکید به راکبین موتورسیکلت در خصوص احترام به قوانین و مقررات رانندگی به آن‌ها توصیه داشت که تا فرصت دارند نسبت به برطرف کردن نواقصی، چون مخدوشی و پوشش پلاک، اصلاح رفتار‌های پرخطر ترافیکی اقدام تا در زمان اجرای طرح با مشکلی مواجه نشوند.
برچسب ها: پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران