کد خبر : ۵۵۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
اولین محموله خودروهای ونوسیا توسط مکث موتور به گمرک وارد شد
شرکت مکث موتور با ثبت نمایندگی رسمی در وزارت صمت اقدام به واردات محصولات شرکت ونوسیا (Venucia) نموده که اولین محموله آن وارد کشور شده است و در حال حاضر این خودروها در مرحله ترخیص در گمرک قزوین قرار دارند.
به گزارش خودروکار - شرکت مکث موتور به عنوان زیرمجموعه گروه ماموت خودرو قصد دارد سه مدل از خودروهای ونوسیا را در بازار ایران عرضه کند و اکنون تعداد قابل توجهی از این خودروها جهت دریافت مجوزهای لازم به گمرک قزوین وارد شده‌اند. محموله وارد شده به کشور شامل مدلهای V-Online، Star و D60 Plus می‌شود که به عنوان خودروهایی مدرن از برند لوکس و باکیفیت ونوسیا در ایران عرضه خواهند شد. 
محصولات برند ونوسیا به لطف همکاری کمپانی نیسان ژاپن و دانگ‌فنگ چین، روی خط تولید می‌روند و علاوه بر سبک خاص و متفاوت طراحی ونوسیا، از پلت‌فرم‌های مشترک با نیسان بهره می‌گیرند. مدل V-Online به عنوان کراس‌اوور جذاب این برند، از پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ به قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن‌متر و همچنین گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه بهره می‌گیرد و کراس‌اوور Star نیز با ویژگی‌هایی نسبتا لوکس‌تر از مشخصات فنی مشابه با V-Online بهره می‌گیرد اما سدان D60 Plus مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی با برند نیسان به قدرت 120 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن‌‌متر و البته گیربکس CVT XTRONIC نیسان است. 
این روزها و با توجه به آزادسازی واردات خودرو پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی مدت، شرکت‌های مختلفی تعداد انگشت‌شماری از نمونه‌ خودروهای مورد نظر خود را جهت تست و یا بررسی استاندارد‌ها به کشور وارد کرده‌اند که البته این اقدام به معنای نمایندگی بودن و واردات قطعی آنها نخواهد بود.
برچسب ها: مکث موتور
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران