کد خبر : ۵۵۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
سخنگوی وزارت صمت گفت: با مشخص شدن نتایج رتبه بندی متقاضیان خودرو‌های داخلی در طرح فروش یکپارچه، بانک‌ها باید ۱۰۰ میلیون تومان موجودی مسدود شده در حساب‌های وکالتی متقاضیان را به سرعت رفع مسدودی کنند.
به گزارش خودروکار -  آن دسته از متقاضیان خرید خودرو که اواخر سال گذشته حساب وکالتی با موجودی ۱۰۰ میلیون افتتاح کرده اند، حالا رتبه بندی می‌شوند.  


به گفته توکلی، مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت؛ در این رتبه بندی متقاضی از زمان تحویل خودرو مطلع خواهد شد و در صورت رضایت از زمان تحویل با تکمیل وجه، ثبت نام خود را قطعی می‌کند.  

براساس این گزارش؛ متقاضیان خرید خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه به نشانی www.esalecar.ir از جزئیات زمان تحویل خودرو‌های خود مطلع شوند.

سخنگوی وزارت صمت گفت: نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های سایپا، مدیران خودرو، فردا موتور و ایلیا انجام شده است و همه این متقاضیان حداکثر تا ۳ ماه، خودروی خود را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: متقاضیان خودرو‌های دو شرکت کرمان موتور و مکث موتور نیز حداکثر در مدت ۶ ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

قالیباف با اشاره به اینکه نوبت دهی متقاضیان خودرو از شرکت‌های ایران خودرو، بهمن خودرو و آرین خودرو نیز انجام شده است گفت: در مورد این سه شرکت باید برنامه تولید با فهرست متقاضیان تطبیق داده شود که این کار در حال انجام است و حداکثر تا آخر هفته جاری مشتریان این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه "جزئیات سفارش" از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند.
صداوسیما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران