کد خبر : ۵۵۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
مدیر‌عامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از هدف‌گذاری افزایش ۵۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش خودروکار -  علیمردان عظیمی، در بازدید از ایران خودرو کرمانشاه به همراه استاندار و نماینده مجلس شورای اسلامی، با اعلام این خبر گفت: در سال ۱۴۰۱ گروه صنعتی ایران خودرو موفق به تولید ۵۵۰ هزار دستگاه خودرو سواری شد که این تعداد در سال جاری با افزایش ۵۰ درصدی همراه خواهد بود. 
وی با بیان این که در بخش خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین نیز تحقق تولید ۳۹ هزار دستگاهی را دنبال خواهیم کرد، تصریح کرد: یکی از محورهای اصلی شعار امسال افزایش تولید است که این هدف در گروه صنعتی ایران خودرو براساس منویات مقام معظم رهبری با افزایش کیفیت محصولات محقق خواهد شد. 
عظیمی با اشاره به این که تولید خودروی با کیفیت بدون قطعه باکیفیت امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با ارتقای کیفیت و توسعه قطعات، کیفیت خودروها را افزایش دهیم.
وی تاکید کرد: گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگ ترین تولید‌کننده خودرو در کشور، تمامی برنامه‌های خود را در سال ۱۴۰۲بر مبنای افزایش تولید و کیفیت محصولات پایه‌گذاری کرده است.
محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در این بازدید یکی از عرصه‌‌های مهم در تولید و اشتغال کشور را صنعت خودرو برشمرد و گفت: در استان کرمانشاه پایگاه فعال و روبه رشدی را با همکاری گروه صنعتی ایران خودرو داریم و درجلسه‌ای که با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو انجام شد، توافقات خوبی همچون افزایش تولید شرکت ایران خودرو کرمانشاه و ایجاد ظرفیت جدید در قطعه‌سازی مد‌نظر قرار گرفت که می‌تواند ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار در استان باشد.
گفتنی است، در حاشیه بازدید مدیر‌عامل گروه صنعتی ایران خودرو، استاندار کرمانشاه و نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی از شرکت ایران خودرو کرمانشاه، ساختمان انتظار مشتریان با نام شهید محسن حججی به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها: ایران خودرو
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران