کد خبر : ۵۵۶۰۳
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر شمال به جنوب به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود است.
به گزارش خودروکار - مرکز مدیریت راه‌های کشور، وضعیت انسداد مسیر در روز شنبه ۵ فروردین ماه را اعلام کرد که بر اساس آن در استان‌های البرز، تهران و مازندران، انسداد مسیر در محورهای چالوس مسیر شمال به جنوب، آزادراه تهران- شمال مسیر شمال به جنوب گزارش شده است.

بر این اساس محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر شمال به جنوب به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود است ضمن آنکنه مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران-شمال نیز همچنان مسدود است.

این دو مسیر عصر روز جمعه چهارم فروردین برای ساعاتی بازگشایی شد اما بار دیگر به دلیل ریزش سنگ و جلوگیری از وارد شدن خسارات مادی و جانی به مسافران، بسته شد.

بر اساس این گزارش در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پیست آبعلی تا امامزاده هاشم و محدوده های لاسم و آب اسک و حدفاصل شاهاندشت تا بایجان و مسیر (شمال به جنوب) محدوده های کلرد و بایجان ترافیک سنگین گزارش شده است.

تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است؛ همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا نیز سنگین گزارش شده است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۸۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۲۲.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۷.۱ درصد ، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.
برچسب ها: وضعیت راه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران