ماموت خودرو، پیشتاز در جلب رضایت مشتریان
طبق ارزیابی ISQI در خصوص خدمات پس از فروش شرکتهای خودرویی در پاییز 1401، شرکت ماموت خودرو توانست رتبه نخست رضایت مشتریان را در میان 29 شرکت خودرویی کسب کند.
به گزارش
خودروکار - بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)؛ در این ردهبندی که بر اساس ارزیابی شاخصهایی از جمله کیفیت تعمیرات و سرویسهای ادواری، رفع ایرادات ثبت شده، رفتار و برخورد پرسنل و همچنین مدت زمان تامین قطعات، تعمیر و تحویل خودرو صورت گرفته است، شرکت ماموت خودرو با ارتقاء 31 امتیاز نسبت به دوره قبلی و کسب 834 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفته که نشاندهنده تحقق اهداف این شرکت در زمینه ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و همچنین توجه مستمر به اصول مشتریمداری است. بدین ترتیب دستیابی به این مهم، به عنوان افتخاری دیگر برای ماموت خودرو در عرصه خدماترسانی و کسب رضایت مشتریان محترم شناخته میشود.
لازم به ذکر است مشتریان ماموت خودرو برای دریافت خدمات میتوانند از طریق وبسایت رسمی ماموت خودرو به نشانی www.mammutkhodro.com یا شماره تماس 1660 (تهران) و 41755000-021 (شهرستانها) نسبت به رزرو نوبت و نمایندگی مورد نظر اقدام نمایند.