کد خبر : ۵۵۱۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
مدیر ارشد فروش خودرو۴۵ از ثبت ۵۰۰ هزار شکایت در سیستم قوه قضاییه در سال گذشته خبر داد و گفت: ریشه این شکایات در سایت های دیجیتال فروش خودرو بوده از این رو این استارتاپ با مزایده ۱۵۰ خودرو در روز به دنبال ایجاد بستری امن برای معاملات خودرویی است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، احسان گائینی در یک نشست خبری افزود: راه اندازی ۱۰۰ شعبه در ۵۰شهر و افزایش تعداد پرسنل به ۵۰۰ نفر و انجام ماهانه ۲۰ هزار بررسی کارشناسی از اهداف خودرو ۴۵ در سال آینده خواهد بود.
وی افزود: این آمار در حالیست که هم اکنون خودرو ۴۵ در ۱۱ شهر فعال ۲۰ شعبه داشته که تعداد همکاران آن به ۲۲۰ نفر می رسد.
گائینی منافع خودرو ۴۵ برای فروشندگان خودرو را شامل سه بخش معامله سریع، امن و ساده دانست و گفت: فروش خودرو تنها با یکبار مراجعه به شعبه رخ می دهد و کارشناسی تخصصی و رایگان قبل از معامله در ۴۵ دقیقه انجام می شود و در همین زمان کشف قیمت براساس گزارش سلامت و ارزش روز خودرو صورت می گیرد و در نهایت انتقال سند مالکیت و دریافت آن وجه در یک روز کاری از مزایای معامله سریع خودرو ۴۵ است.
گائینی در تشریح مزایای معامله امن اظهار کرد: معامله خودرو توسط کارشناسان حقوقی و کارشناسی خودرو با مجهزترین تکنولوژی و ارائه گزارش سلامت انجام می شود که با ضمانت ۷ روزه کارشناسی همزمان با ارائه گزارش سلامت خودرو معامله امنی منعقد خواهد شد.
مدیر ارشد فروش خودرو۴۵ انجام تمامی خدمات عوارض شهرداری، مالیات، خلافی، تعویض پلاک را از مزایای معامله آسان در خودرو ۴۵ عنوان و تصریح کرد: واریز مستقیم وجه به حساب فروشنده و پشتیبانی ۲۴ ساعته پس از فروش خودرو نیز از دیگر ویژگی های این مدل از معامله است.
گائینی در تشریح مزایای رقابتی خودرو ۴۵ گفت: تگنولوژی اختصاصی، تعداد دیلر، زیرساخت مارکتینگ، زیرساخت شعب و در نهایت فرهنگ برتر را باید از مزایای رقابتی خودرو ۴۵ دانست.

مدیر ارشد فروش خودرو۴۵ هدفگذاری این استارتاپ را ۲۱ درصد جامعه عنوان و اظهار کرد: ۷۹ درصد جمعیت مشتری مستقیم ما نیستند به طوری که هم اکنون خودروهای مدل پایین تر از سال ۲۰۱۰ و همچنین سال ۱۳۹۰ و با کارکرد بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر در خودرو ۴۵ معامله نمی شوند.
وی ادامه داد: پس از تغییر مسیرهای صورت گرفته در حال حاضر خودروهای داخلی و سپس چینی ها در ردیف نخست معاملات این استارتاپ قرار دارند و میانگین معاملات در خودروهای با قیمت ۵۵۰ میلیون تومان است.
گائینی از رشد معاملات خودرو ۴۵ از خرداد ۹۷ تا آذر ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: بررسی آمارها نشان می دهد که مبلغ معاملات سالانه به صورت میانگین ۳.۵ برابر شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران