کد خبر : ۵۴۷۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
خریداران خودرو تیوولی از شرکت رامک خودرو که پنج سال پیش به حساب این شرکت پول واریز کرده بودند، همچنان به دنبال دریافت خودروهایشان هستند.
به گزارش خودروکار ؛ بیش از پنج سال است که هزار و ۲۰۰ نفر شاکی عدم تحویل خودرو از شرکت رامک خودرو هستند‎؛ ماجرا از این قرار است، سال ۹۶ شرکت رامک خودرو اقدام به پیش فروش خودرو تیوولی می‌کند، این شرکت قیمت فروش خودرو تیوولی را در آن سال ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرده بود، اما با گذشت زمان از تحویل خودرو به خریداران خودداری کرد.

براساس این گزارش، بسیاری از این متقاضیان در آن زمان از ۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کردند و بعد از هر واریزی، رامک خودرو، که بعد از ورشکستی اسم خود را به "آرین موتور پارس" تغییر داد، وعده تحویل خودرو را می‌دهد.

 به گفته یکی از این افراد، رامک خودرو بعد از عقد قرار داد موعد تحویل خودرو‌های ثبت نامی را ۱۵۰ روزه اعلام کرده، اما خودرویی تحویل نداده است و حتی بعد از آن با شکایت مردم مجدد موعد تحویل ۱۸۰ روزه را اعلام می‌کند که حالا به بیش از پنج سال رسیده و هنوز خودرویی تحویل داده نشده است.

یکی از مالباختگان می‌گوید: پنج سال پیش که اقدام به پیش خرید این خودرو کردم، تمام طلاهایم را فروختم و دارایی و سرمایه‌ای دیگر ندارم‏؛ آن زمان دلار ۲ هزار تومان بود و اکنون دلار به بیش از ۳۶ هزار تومان رسیده است، این خودرو در آن زمان ۱۲۰ میلیون تومان بود و اکنون به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بازار رسیده است.

به گفته مالباخته دیگر؛ بعد از پنج سال شکایت و راهی دادگاه شدن اکنون رامک خودرو اعلام کرده اگر خودرو می‌خواهی باید به نرخ روز خودرو را تحویل بگیری یعنی اکنون که این خودرو به بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده، براساس اعلام رامک خودرو ۷۰ میلیون تومانی که سال ۹۶ پرداخت کردم را از این یک میلیارد تومان کم می‌کنند و انتظار پرداخت مابقی پول را دارند!، آیا این انصاف است که پول واریزی من به همان نرخ پنج سال پیش محاسبه شود و اکنون قیمت خودرو به نرخ روز باشد؟

رئیس کل دادگستری استان تهران مهرماه امسال از رسیدگی به مشکلات این پرونده خبر داده بود‎؛ آقای علی القاصی با اشاره به برگزاری دو مرحله مزایده برای پرونده رامک خودرو و عدم فروش اموال و محصولات گفت: از همکاران در این پرونده خواسته شد تا در جهت احقاق حقوق مالباختگان، در این زمینه مساعدت کرده و تسریع لازم صورت دهند.


منبع خبرگزاری صداوسیما 

انتهای پیام/م 

برچسب ها: رامک خودرو ، تیوولی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران