کد خبر: ۱۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

آغاز طرح نوروزی امداد جاده ای کرمان موتور/ آمادگی 110 پایگاه خدمت رسان

شرکت کرمان موتور در نشست خبری امدادی نوروز 97 اعلام کرد: طرح خدمات امداد نوروزي 1397 این شرکت از تاريخ 27 اسفند 96 لغایت 17 فروردين 97 در بیش از 110 پایگاه به صورت 24 ساعته و در تمامی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در نشست خبری امداد نوروزی سال 1397 شرکت کرمان موتور  محمودی-معاونت خدمات امدادی و تعمیرگاه‌ها  اظهار کرد: طرح خدمات امداد نوروزي 1397 این شرکت از تاريخ 27 اسفند 96 لغایت 17 فروردين 97 در بیش از 110 پایگاه به صورت 24 ساعته  و در تمامی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور برگزار می شود، همچنین مركز تماس واحد امداد به صورت شبانه روزی از طريق شماره تلفن  42724-021 آماده پاسخگویی به تماس‌های مشتریان ، اعزام امدادگران و ارائه مشاوره‌های فنی خواهد بود.



او افزود: در راستای ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان و کاهش مدت زمان اعزام امدادگر ، واحد امداد شرکت کرمان موتور اقدام به ایجاد 2300 پایگاه سیار به صورت مشترک با شرکت‌های رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی کرده است. همچنین کیفیت خدمات رسانی به امدادخواهان نیز توسط بازرسان واحد امداد و سنجش میزان رضایت ایشان از طریق نظرسنجی نظارت و کنترل می‌ شود.



در این مراسم اعلام شد؛ با اشاره به گزارشات واصله مبنی بر کلاهبرداری تعدادی از مراکز غیر مجاز و افراد سودجو که با سوء استفاده از نام تجاری شرکت کرمان موتور اقدام به خرید و فروش کارت طلایی امداد کرده اند، در همین راستا به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان  این شرکت می رساند از آنجایی که این شرکت تاکنون فعالیتی در خصوص ارائه و فروش کارت های اشتراکی نظیر کارت طلایی امداد نکرده است ، از مشتریان تقاضا می‌ شود در صورت مواجه شدن با چنین مواردی سریعا به مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت کرمان موتور از طریق وب سایت رسمی این شرکت  به آدرس http://www.kermanmotor.ir و http://www.kermanmotor.com یا تماس با شماره 42724-021اطلاع رسانی کنند.




 بدیهی است در صورت راه‌اندازی طرح تخصیص کارت‌های اشتراکی به مشتریان شرکت کرمان موتور ، جزئیات آن از طریق کانال‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.







انتهای پیام/
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار