کد خبر : ۵۶۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به ممنوعیت اجاره موتورشارژی در ایستگاه‌های دوچرخه گفت: ایستگاه‌های دوچرخه مجاز به اجاره سه دستگاه اسکوتر برقی هستند.
به گزارش خودروکار - به نقل از صدا و سیما، عزیزاله فرضی پور در نشستی با بهره‌برداران ایستگاه‌های دوچرخه، افزود: ایستگاه‌های دوچرخه می‌توانند ۳ دستگاه اسکوتر برقی با مشخصات فنی متفاوت از موتورشارژی را اجاره دهند.

وی پایبندی به قوانین، رعایت انصاف و پرهیز از گرانفروشی نرخ خدمات را مهم‌ترین اصول فعالیت بهره‌برداران ایستگاه‌های دوچرخه در کیش برشمرد و گفت: رویکرد شرکت عمران، آب و خدمات ارتقا کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران است.

فرضی پور با اشاره به اینکه بهره برداران ایستگاه‌ها موظف به تکریم گردشگران هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به الزام بهره‌برداران نسبت به رعایت مفاد قرارداد، واگذاری ایستگاه به اشخاص غیر، خلاف مقررات است و با افراد متخلف برابر ضوابط برخورد خواهد شد.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم با اشاره به ضوابط ممنوعیت اجاره موتور شارژی در کیش، افزود: اجاره موتور شارژی در ایستگاه‌های دوچرخه تخلف است و برخورد با متخلفان را به دنبال دارد و در صورت تکرار تخلف براساس ضوابط و مقررات ایستگاه اجاره دوچرخه تعطیل خواهد شد.

بهره‌برداران ایستگاه‌های دوچرخه در این جلسه ضرورت بهسازی فضای فیزیکی و سازه ایستگاه‌ها را خواستار شدند و بر برخورد با اجاره غیرقانونی انواع موتورشارژی تاکید کردند.
برچسب ها: موتورشارژی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران