کد خبر : ۵۶۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
از سوی شرکت شایان دیزل؛
شرکت شایان دیزل طرح فروش تسهیلاتی کشنده های دافران را تمدید کرد.
به گزارش خودروکار، امیر حسین لونی معاون فروش و بازاریابی شرکت شایان دیزل با اشاره به طرح ویژه این شرکت برای فروش تسهیلاتی کشنده های دافران گفت: شایان دیزل در این طرح جامع لیزینگی کشنده های دافران را با تسهیلات ویژه تا سقف مبلغ 2 میلیارد تومان به مشتریان خود عرضه می کند.

وی با اشاره به تمدید این طرح گفت: این طرح فروش با اعطای تسهیلات ۶۰ ماهه شروع شده و تا ۱۵ خرداد  ادامه خواهد داشت. 

معاون فروش و بازاریابی شرکت شایان دیزل با اشاره به جزییات این طرح لیزینگی گفت: در این طرح کشنده های دافران هم بصورت فروش فوری و هم پیش فروش با موعد تحویل شهریور ماه سال جاری عرضه خواهند شد و تمامی مشتریان محترم به ترتیب اولویت ثبت نام می توانند از تسهیلات ویژه این طرح بهره مند شوند.

گفتنی است کشنده DAFRAN H7 با مشخصات فنی بسیار متمایز، و بهره مندی از موتور پرقدرت و کم استحلاک ۴۸۰ اسب بخار، با گیربکس  اتوماتیک ZF TRAXON   با اینتاردر 5 زمانه و رادار جلو و دوربین خط خوان، چراغ روز و امکانات رفاهی استاندارد مانند کولر درجا و یخچال با استاندارد آلایندگی EURO 5 EEV می تواند جهت حمل و نقل کالاهای خطرناک با نصب انواع کاربری ها اعم از کمپرسی ویخچال ،چادری و کفی و ... درجاده های داخل و خارج از کشور بدون هیچ محدودیتی تردد نمایند.

متقاضیان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی ،با مراجعه مستقیم به نمایندگان مجاز این شرکت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران