کد خبر : ۵۵۶۰۰
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
مدیرعامل گروه قطعه سازی کروز گفت: این شرکت با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های تولیدی و همراه با استانداردهای روز دنیا و حضور مهندسین نخبه کشور در بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز تحقیقات قطعه سازی کشور می‌تواند با رشد کیفی و کمی تولید، قدم جدی در کنترل تورم موجود در صنعت خودرو و تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب ایفا کند.
به گزارش خودروکار، نادر سخا مدیرعامل گروه صنایع تولیدی کروز با اشاره به شعار سال ١٤٠٢ تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: رشد اشتغال و تولید در کنار توجه به داخلی سازی کیفی از برنامه‌های اصلی کروز است.
وی افزود: حدود دو دهه است که رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار سال مسائل تولید را تاکید نمودند و این نشان از اهمیت موضوع دارد و طریق راه سال ۱۴۰۲ نیز با عنوان مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری است.
سخا با شاره به اینکه کروز ظرفیت، امکانات و تجهیزات بسیار زیادی برای تقویت تولید داخلی قطعات خودرو دارد اظهار کرد: ما می‌توانیم در تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب با نام «مهار تورم و رشد تولید» بسیار تاثیرگذار باشیم و در راستای کنترل افزایش قیمت‌ خودرو با تولید قطعات به روز، با کیفیت و قیمت مناسب تلاش و اقدام کنیم.
وی افزود: توجه به فناوری روز و شرکت‌های دانش بنیان بسیار مهم است و به عنوان یک شرکت دانش بنیان از این ظرفیت‌ها در جهت تقویت تولید و اشتغال به نحو مطلوب استفاده می کنیم.
سخا با اشاره به اینکه کنترل تورم، رشد اقتصادی و ثبات در این حوزه در شرکت های خصوصی قابل حصول است و باید در اولویت کاری همه قطعه سازان قرار گیرد تا بتوانیم با هم افزایی و همکاری و تعامل یکدیگر در این مسیر گام برداریم گفت: امیدواریم سال ۱۴۰۲ با الهام گرفتن از شعار سال و اقدام واقعی، در حد توان به جلوگیری از رشد قیمت‌ها و مهار تورم در صنعت خودرو کمک کنیم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران