کد خبر : ۵۳۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران در طرح جدید خود ، اقدام به ارائه طرح تعویض خودروهای کارکرده با محصولات ب ام و و مینی در نمایندگی پرشیا خودرو 109 نیاوران نموده است.
به گزارش خودروکار، این طرح با شرایط ویژه در نمایندگی 109 پرشیا خودرو واقع در نیاوران تهران و به مدت محدود از روز 14 تا 17شهریورماه از ساعت 9 الی 17 برگزار می‌شود. پرشیا خودرو در مدت این طرح برای افرادی که متقاضی خرید، فروش و یا تعویض خودرو وارداتی با ب ام و و مینی هستند و به نمایندگی 109 پرشیا خودرو مراجعه نمایند، شرایط و تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
تعویض خودروهای کارکرده با محصولات ب ام و و مینی در نمایندگی 109 پرشیا خودرو نیاوران به صورت ویژه شامل تخفیف جهت کمیسیون کارگزاری خرید و فروش پرشیا خودرو است و همچنین علاقمندان با شرکت در طرح تعویض خودرو می توانند از 40 درصد تخفیف برای خرید گارانتی ( کلیه بسته ها ) ،30 درصد تخفیف برای خرید BSI  (کلیه بسته ها ) و 25 درصد تخفیف نصب و به روزرسانی نرم افزاری آپشن خودرو بهره‌مند شوند.
متقاضیان و علاقمندان برای شرکت در این طرح تعویض خودروهای وارداتی کارکرده با محصولات ب ام و و مینی می توانند از تاریخ 14 تا 17 شهریورماه 1401 با مراجعه به نمایندگی 109 نیاوران واقع در تهران، نیاوران، بین میدان نیاوران و خیابان کامرانیه، پلاک ۵۹ از شرایط این طرح بهره‌مند شوند و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۴۵۳۸۷۶ تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران