کد خبر : ۵۲۳۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران برای اولین‌بار در کشور اقدام به معرفی و فروش دوچرخه‌های برقی هیبریدی Hybrid ب ام و در کشور نموده است.
به گزارش خودروکار، پیش فروش منعطف دوچرخه‌های برقی هیبریدی  Active ب ام و توسط پرشیا خودرو در مرحله دوم، از امروز آغاز شده است و در نمایندگی های پرشیا خودرو در سراسر کشور و همچنین به صورت آنلاین از طریق وبسایت Shop.persiakhodro.ir قابل سفارش است .
این دوچرخه از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و برند معتبر ب ام و بهره می برد. تکنولوژی دوچرخه Active Hybrid ب ام و به‌گونه‌ای طراحی شده است که در زمان دوچرخه‌سواری و در صورت نیاز دوچرخه‌سوار با فشار بیشتر به پدال، موتور برقی وارد مدار شده و سواری دوچرخه را آسان‌تر می‌کند.
موتور Brose Drive S Alu و باتری لیتیوم یونی یکپارچه در قسمت پایینی تنه دوچرخه نشانگر  طراحی جدید دوچرخه Active Hybrid ب ام و است. این طراحی یکپارچه دوچرخه Active Hybrid ب ام و را مینیمال و بسیار زیبا ساخته است.
جنس بدنه این دوچرخه از آلومینیوم ساخته شده و رنگ آن متالیک Bluewater است. موتور Brose Drive S Alu باقدرت 250 وات اسمی و گشتاور 90 نیوتن/متر در حین سواری به کمک دوچرخه‌سوار می‌آید. استفاده از ترمز شیمانو 180 mm (جلو) / 160 mm (عقب) به کنترل بهتر و بدون دردسر دوچرخه در سرعت‌های بالا منجر شده است. دوشاخ دوچرخه از برند Suntour NCX و به رنگ بدنه طراحی شده است. برای راحتی هرچه بیشتر و بهتر از زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy در این دوچرخه استفاده شده است.
سیستم دنده شیمانو Deore/XT  10 سرعته وظیفه انتقال نیرو به چرخ عقب را برعهده داشته و در شرایط مختلف به کمک دوچرخه سوار می آید. استفاده از تایرهای کانتیننتال Contact Cruiser تجربه یک سواری بسیار نرم را رغم خواهد زد. رینگ‌های این دوچرخه از برند RodyWeb 28 اینچ و به رنگ مشکی انتخاب شده است که زیبایی دوچرخه را دوچندان می‌کند. دستگیره‌های Ergon GP-1 به کنترل هرچه بهتر دوچرخه کمک بسزایی می‌کنند.  
این دوچرخه زیبا نیروی خود را از یک باتری لیتیوم یون 600 وات/ساعت دریافت می‌کند که به کمک آن پیمایش طولانی و بی‌دغدغه‌ای را به نمایش می‌گذارد. وزن دوچرخه 23.5 کیلوگرم است.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت پرشیا خودرو به آدرس www.persiakhodro.ir  مراجعه کنند یا با شماره 0214591 تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران