کد خبر : ۴۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو ژنو (12)
شرکت فراری در نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو از جدیدترین خودروی سوپر اسپورت خود رونمایی به عمل خواهد آورد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بنا بر اعلام شرکت فراری، جدید ترین مدل سوپر اسپورت این شرکت در نمایشگاه ژنو به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. این خودروی سوپر اسپورت « Superfast 812» نام دارد و همچون مدل  F12 Berlinetta  از پیشرانه ای 12 سیلندری بهره می برد. Superfast 812 دارای 4.657 میلی‌متر طول، 1.971 میلی‌متر عرض و 1.276 میلی‌متر ارتفاع است. و همچنین حدود 1.5 تن وزن دارد.


این شاهکار اسپورت  فراری در مقایسه با مدل  F12 Berlinetta  با 200 سی سی افزایش حجم موتور همراه بوده است و بدین ترتیب در زیر کاپوت Superfast 812، پیشرانه ای 6.5 لیتری 12 سیلندر قرار دارد که توان تولید 789 اسب بخار و گشتاوری 718 نیوتون متری را داراست.


قدرت تولیدی توسط این پیشرانه ی فوق قوی از طریق جعبه دنده ی 7 سرعته ی اتوماتیک به چرخ های Superfast 812 منتقل می شود. از دیگر مشخصه های Superfast 812 باید به شتاب 2.9 ثانیه ای و بیشینه سرعت 340 کیلومتر بر ساعتی آن اشاره کرد.


در مورد این خودروی سوپر اسپورت فراری باید افزود که پیشرانه ی مورد استفاده در Superfast 812  تماما از نو ساخته شده است و به هیچ وجه پیشرانه ی دیگر مدل اسپرت این شرکت یعنی F12 Berlinetta نیست.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: msn.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران