کد خبر : ۴۳۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
در این گزارش به سراغ یک خودرو تمام برقی رفته ایم تا ببینیم در یک تصادف شدید چه اتفاقی برای تسلا مدل S ۲۰۱۷ رخ می‌دهد.
به گزارش خودروکار، تسلا مدل S یک انتخاب عالی در کلاس خودرو‌های هیبریدی و برقی است.رانندگی با آن سرگرم کننده است، با یک بار شارژ باتری این خودرو می تواند حداکثر ۵۳۹ کیلومتر در ساعت رانندگی کرد.

مدل S یکی از بهترین سیستم‌های سرگرمی موجود در بازار و همچنین تعداد زیادی از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته را در خود دارد. با این حال، قابلیت اطمینان برای مدل S کمی سوال برانگیز است. برای خرید کردن  این خودرو باید مطمئن بود که می توان آن را تعمیر کرد در غیر این صورت پرداختن به حتی مشکلات جزئی می‌تواند سردرد بزرگی باشد.

رتبه بندی و بررسی برای بهترین خودرو‌ها از سال ۲۰۰۷ انجام داده شده است. تسلا مدل اس حدود قیمتی بین ۶۶ هزار و  ۹۰۰ تا ۹۲ هزار دلار دارد، قیمت‌ها بسته به شرایط خودرو، مسافت پیموده شده، ویژگی‌ها و موقعیت مکانی آن متفاوت هستند.


جالب است که تاکنون ۸۰۰ راننده‌ی مختلف با خودروی تسلا مدل S رانندگی کرده‌اند و مجموعا ۷۵۰۰ ساعت از آن استفاده شده است؛حدود ۲۷ هزار کیلومتر در یک ماه با آن رانندگی شده است.




مدل ۲۰۱۸ مدل S از ۷۴ هزار و  ۵۰۰ دلار شروع می‌شود، اما قیمت آن در سطوح برتر می‌تواند به بیش از ۱۳۵ هزار دلار برسد. با خرید مدل ۲۰۱۷ دست دوم می‌توانید هزاران دلار پس انداز کنید.


در این فیلم به سراغ یک خودرو تمام برقی رفته ایم تا ببینیم در یک تصادف هولناک چه اتفاقی برای تسلا مدل S ۲۰۱۷ رخ می‌دهد.






منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران